Monday 27 June 2011

lame betol tak post blogs nie..haha..btw nk ckp sal ape ekk...
hmm,borink nie sayang...law cite sal relationshp saya,menyakitkan hati..
sbb2 nye,gado gadoh gadoh,maaaaacam org gile...grrrrrrrrrrrr!
ah! kecian emak aq,rantai emas die hilang kire2 jumaat baru nie...
eee~! geram! law aku tahu sape yg ambk tuu..mapuh aku katok!
law family aku sndri ambk,aku langgar jew,family xfamily...
kecian ke mama sayang aku...hmm,tlg la doa2 sket..moga2
rantai emas ue dpt balek...amin! saya rindu la at awex saya,tpi gitu ah..
gado gadoh gadoh! hmm! cm sial! eh puteri nazatul fasha! kadang2
aku fedup gok nan mu minoh! tpi hor ah,mu awex aku ekpon...
aku nk menda2 nan mu payoh op....tobak aku fedup! huh!
hmm,     skg nie nk dkt bulan 7..adoy,aq xskola agy..dh la nk 
ambk PMR,xblajor3 agy..ape la nk jdi aku nie...haha..berat2...
k ah,samapai sini je la...aku ngatok ea...payoh rokok dap gok..haha
ngarot2~ bye~

No comments:

Post a Comment